awwww-cute:

I can never get any work done

(via the-absolute-funniest-posts)

Timestamp: 1409206098

awwww-cute:

I can never get any work done

(via the-absolute-funniest-posts)

rupsidaisy:

"for every hour you spend in class, you should be spending three hours studying" how bout i take a nap instead

(via struggling-but-motivated)

africant:

he tried to be slick smh.

(Source: best-of-memes, via a-cheapet)

Timestamp: 1409205790

africant:

he tried to be slick smh.

(Source: best-of-memes, via a-cheapet)

0hbabyitschelsea:

I know everyone keeps making fun of Taylor


But wtf is lorde doing

(Source: ohsoswiftly)

Timestamp: 1409205761

0hbabyitschelsea:

I know everyone keeps making fun of Taylor


But wtf is lorde doing

(Source: ohsoswiftly)

nolove-tospeak:

clangnbang:

el-h0mbre:

eatfithappiness:

epic-humor:

Animals Growing Up

Cuz who wouldn’t want this on their dash

MY HEart JFC

THE TURTLE

THE BOXERS omg

(Source: tastefullyoffensive, via the-absolute-funniest-posts)

Timestamp: 1409205751

nolove-tospeak:

clangnbang:

el-h0mbre:

eatfithappiness:

epic-humor:

Animals Growing Up

Cuz who wouldn’t want this on their dash

MY HEart JFC

THE TURTLE

THE BOXERS omg

(Source: tastefullyoffensive, via the-absolute-funniest-posts)

There’s nothing worse than finding the right person at the wrong time.

i may be ugly but at least 
nevermind my personality sucks too

(via distraction)

troyetroyetroye:

trxyesweater:

Two funny things

1. She has game. Like A LOT!!!

2. In the show he was literally the technology expert…

Iconic

(Source: gagas-glitter, via love-fuck-smokewithme)

Timestamp: 1409153844

troyetroyetroye:

trxyesweater:

Two funny things

1. She has game. Like A LOT!!!

2. In the show he was literally the technology expert…

Iconic

(Source: gagas-glitter, via love-fuck-smokewithme)

sluttyoliveoil:

*ends every piece of advice with “idk though” so that its not my fault if i ruin ur life*

(via lexlifts)

hi:

seeing your friends when you’re with a really cute person

image

(via distraction)

tonedbellyplease:

awwww-cute:

My Roommate Took Her Samoyed to a Color Run

OH MY GOSH

(via lainnaaaa)

Timestamp: 1409153649

tonedbellyplease:

awwww-cute:

My Roommate Took Her Samoyed to a Color Run

OH MY GOSH

(via lainnaaaa)